This is the latest new from us.
You can edit this description in the Content Category Manager.
This will show the most recent article. You can easily change it to show more if you wish.
The module on the left shows a list of older articles.
Στιγμιότυπα από το δείπνο στο κέντρο «Φρούριο» που παρέθεσε ο Ηλίας Κατσιάμπας στον Δάσκαλό του Νικόλαο Α. Μαργιωρή και στους μαθητές των Ομακοείων Αθηνών, Λαμίας και Τρικάλων, μετά τα Εγκαίνια της σχολής τού Ομακοείου Τρικάλων, στις 18 Ιανουαρίου 1992 στα Τρίκαλα.
Στην πρώτη φωτογραφία εικονίζεται ο Δάσκαλος Νικόλαος Μαργιωρής με τον μαθητή του Ηλία Κατσιάμπα.
Στη δεύτερη φωτογραφία γενική άποψη των παρευρεθέντων στο δείπνο.
Οι εκπρόσωποι των τριών πρώτων Σχολών-Ομακοείων στην Ελλάδα:
Αθηνών (1976), Λαμίας (1990) και Τρικάλων (1992)
που δημιουργήθηκαν και εγκαινιάστηκαν από τον ίδιο τον Δάσκαλο
Νικόλαο Α. Μαργιωρή (1913-1993).
Εξ αριστερών προς τα δεξιά:
Δημήτρης Τσαπάρας (Ομακοείο Λαμίας),
Ηλίας Κατσιάμπας (Ομακοείο Τρικάλων),
ο Δάσκαλος Νικόλαος Μαργιωρής (Ομακοείο Αθηνών),
και η Σμάρω Κοσμάογλου (Ομακοείο Αθηνών).
Ομακοείο ή Ομακόϊο
Η λέξη Ομακοείο είναι σύνθετη εκ του ομού (μαζί) ακούμε. Ακούμε λοιπόν μια υψηλή Εσωτερική - Πνευματική Διδασκαλία (ομ ακούειν, ακούμε το ομ, τον τέλειο ήχο).
Το Ομακοείο για πρώτη φορά ιδρύθηκε από τον Πυθαγόρα στα μέσα του 6ου π.Χ. αιώνα στον Κρότωνα της κάτω Ιταλίας και αποτέλεσε το πρώτο αληθινό σχολειό μαζικής μύησης στην Εξωτερική και ιδίως στην Εσωτερική Αλήθεια για την εποχή του αλλά και γενικότερα για την ιστορία της αρχαίας Ελλάδας, ενώ παράλληλα σχημάτισε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την σάρκωση του Θείου Λόγου, του Ιησού Χριστού στη Γη μας.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ Α. ΜΑΡΓΙΩΡΗ
Συγγραφή – Επιμέλεια: Ηλίας Λ. Κατσιάμπας,
μαθητής επί δεκαετία του Νικολάου Μαργιωρή
* Εισαγωγική Σημείωση Βιογράφου: Το συνοπτικό βιογραφικό του Νικολάου Α. Μαργιωρή που ακολουθεί, εκτός από την τηλεοπτική προβολή που έτυχε μικρό μέρος του στις 16 και 23 Φεβρουαρίου του 2009, δημοσιεύθηκε αυτούσιο στο δεύτερο τόμο του τρίτομου έργου του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ που καταγράφει τους 100 ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ όπως επιλέχθηκαν από το κοινό στα πλαίσια ειδικής ανοιχτής ψηφοφορίας που διοργάνωσε ο ΣΚΑΙ τον Απρίλιο του 2008. Ακολούθησε και η έκδοση 2 DVDs της τηλεοπτικής παρουσίασης των 90 Μεγάλων Ελλήνων συν άλλων 6 DVDs για τους 10 πρώτους, τα οποία μαζί με το τρίτομο έργο κυκλοφόρησαν και μοιράστηκαν πανελλαδικά ως ένθετο στην εφημερίδα «Καθημερινή». Ο Ν. Μαργιωρής περιλαμβάνεται τηλεοπτικά στο δεύτερο DVD και συγγραφικά στο δεύτερο τόμο με αναλυτική γραπτή παρουσίαση 1500 λέξεων και αναδείχθηκε στην 60η θέση μεταξύ των 100 Μεγάλων Ελλήνων ΟΛΩΝ των εποχών.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α. ΜΑΡΓΙΩΡΗΣ (1913-1993)
Ο Νικόλαος Α. Μαργιωρής είναι μέσα στους 100 Μεγάλους Έλληνες καθότι συνεισέφερε τα μέγιστα στην διαμόρφωση, παρουσίαση και εκλαΐκευση μίας σύγχρονης Ελληνικής Μεταφυσικής Φιλοσοφίας βασισμένη σε συγκριτική ανάλυση των κυριότερων διεθνών φιλοσοφικών θεωρήσεων στο θέμα αυτό με αντίστοιχες Ελληνικές.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
ΗΛΙΑ Λ. ΚΑΤΣΙΑΜΠΑ
Ο Ηλίας Λ. Κατσιάμπας γεννήθηκε στις 30 Οκτωβρίου 1965 στα Τρίκαλα Θεσσαλίας, όπου μεγάλωσε και διαμένει σήμερα. Είναι πτυχιούχος φυσικής αγωγής (ΤΕΦΑΑ), έχει δημοσιογραφική θητεία είκοσι τεσσάρων ετών και είναι συγγραφέας και εκδότης 15 φιλοσοφικών έργων. Έχει νυμφευτεί με την Σοφία Α. Σκουμή με την οποία έχουν αποκτήσει δύο παιδιά, τον Λάμπρο και την Μαρία.
Από νεαρότατη ηλικία εκδήλωσε έντονες εσωτερικές ανησυχίες γύρω από την αναζήτηση της ουσίας των πραγμάτων, του αληθινού νοήματος της ζωής. Ερεύνησε πολλά φιλοσοφικά συστήματα, μελέτησε όγκους βιβλίων Εσωτερισμού κάθε είδους, εποχής και χώρας, μέχρις ότου γνώρισε τον Έλληνα Δάσκαλο του Εσωτερισμού Νικόλαο Α. Μαργιωρή (1913-1993), στο πνευματικό έργο του οποίου διείδε την ουσιαστική Γνώση, την υπέρτατη εμπράγματη αλήθεια. Έγινε μαθητής του και συμπορεύτηκε στενά μαζί του από το 1983 μέχρι το φυσικό του τέλος στις 6 Μαΐου του 1993.
Μεταξύ άλλων διδάχθηκε την αμιγή Ράτζα Γιόγκα και εκπαιδεύτηκε σε πλήθος άλλες εσωτερικές γνώσεις σε ποικίλα θέματα (Εσωτερικής Φιλοσοφίας, Εσωτερικής Θεολογίας, Μυστικισμού, Αστρολογίας - Αστροσοφίας, Υπνωτισμού - Ορθοψυχισμού, Επιστημονικού Πνευματισμού, Εσωτερικής Θεραπευτικής κ.λ.π.) ανεβαίνοντας βαθμιαία τα σκαλοπάτια της πνευματικής του εξέλιξης.
Η πύρινη και ακατάβλητη έφεση και θέληση του συγγραφέα για τα Επέκεινα, σε συνδυασμό με την επί μία σχεδόν δεκαετία εκπαίδευση, μαθητεία και άμεση στενή σχέση με το Δάσκαλό του Νικόλαο Α. Μαργιωρή συνετέλεσαν τα μέγιστα στο σταδιακό σχηματισμό μιας ολοκληρωμένης, ξεκάθαρης βιωματικής αντίληψης - άποψής του για όλο το κύκλωμα της Μεταφυσικής και των πρακτικών του διαλογισμού και του μυστικισμού.
E-mails: omakoio@omakoio.gr ή omakoeio@gmail.com
Web Site:
Blog:
FACEBOOK
ΣΕΛΙΔΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΟΧΑΣΤΗ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ Α. ΜΑΡΓΙΩΡΗ (1913-1993):
https://www.facebook.com/pages/NIKOLAOS-A-MARGIORIS-A-MODERN-GREEK-SPIRITUAL-FORM/110183632346517?ref=hl
«NIKOLAOS A. MARGIORIS A MODERN GREEK SPIRITUAL FORM»
ΟΜΑΔΑ – ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Ν. ΜΑΡΓΙΩΡΗ
https://www.facebook.com/groups/310048335902/
«Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ – ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΡΓΙΩΡΗ»
Παλαιό Προφίλ Ηλία Κατσιάμπα
Νέο Προφίλ Ηλία Κατσιάμπα
https://www.facebook.com/ekatsiampas?ref=tn_tnmn
Twitter
Ilias@Katsiampas
Βιβλία Νικολάου Α. Μαργιωρή | Βιβλία Ηλία Λ. Κατσιάμπα |
ΣΧΟΛΕΣ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΜΑΚΟΕΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ, ΛΑΜΙΑΣ & ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΟΤΕΡΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ
Ακολούθως παραθέτουμε προς ενημέρωση των αναγνωστών την ύπαρξη και λειτουργία στον Ελλαδικό χώρο τριών Αμιγών και Αυτοδύναμων Μεταφυσικών Σχολών (με πλήρη απόδοση της διδασκαλίας του Εσωτερισμού) που δημιουργήθηκαν και εγκαινιάστηκαν από τον ίδιο τον Δάσκαλο, ήτοι, του Ομακοείου Αθηνών, του Ομακοείου Λαμίας (νυν Πυθαγόρειο Ομακοείο) και του Ομακοείου Τρικάλων (νυν Ακαδημία Γιόγκα Νικολάου Μαργιωρή – Ομακοείο).
Η καταγραφή τους γίνεται διότι και οι τρεις ανήκουν σε μαθητές - εκπαιδευτές του Δασκάλου Νικολάου Α. Μαργιωρή, ιδρύθηκαν με την πλήρη συγκατάθεση και παρότρυνσή Του ενόσω ήταν ακόμη ο ίδιος εν ζωή και ακολουθούν τις δικές του Πνευματικές Παρακαταθήκες και Διδασκαλίες.
Βεβαίως το κάθε Ομακοείο δεν παύει να αποτελεί μια Ξεχωριστή και Αυτόνομη Οντότητα - Πνευματικό Σχολείο με δική του Ταυτότητα - Ιστορία και Έργο και με δική του Προσωπικότητα και Εκπαιδευτή.
Παράλληλα όλα είναι κάτω από την Σκέπη του Δασκάλου αλλά και σε Πυθαγόρεια Ένωση (Πυθαγόρειο Δεσμό) μεταξύ τους, ενώ μεριμνούν και υπηρετούν το εξατομικευμένο φιλελεύθερο φιλοσοφικό έργο που ανέλαβαν υπό την εντολή Του.
Μετά την μετάσταση του Δασκάλου ιδρύθηκαν, λειτούργησαν και λειτουργούν και νεότερα Ομακοεία και άτυπες ομάδες είτε απευθείας από μαθητές του Δασκάλου (Νίκη Φούφα-Κορναράκη, Ελένη Αντωνιάδου, Λένα Τσάτσου, Ελένη Κοσσυφίδου, Άννα Γιαβάση, Ελένη Μαυράκη, είτε από μαθητές των πρώτων τριών εκπαιδευτών του (Κώστας Διμελής, Σούλα Πουλιάση και Γιάννης Σγούρος, Λευτέρης Τσιάπουλας κ.α.).
Για περισσότερες πληροφορίες για τα Ομακοεία και τις άτυπες ομάδες που λειτουργούν στην Ελλάδα δείτε παρακάτω:
ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΓΙΟΓΚΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΡΓΙΩΡΗ - ΟΜΑΚΟΕΙΟ
Αθανασίου Διάκου 32, 42100 Τρίκαλα. Τηλ.: 24310-75505 ή 6974-580768
Ηλεκτρονική δ/νση: http://omakoio.gr
e-mails: omakoeio@gmail.com και omakoio@omakoio.gr
ΟΜΑΚΟΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ & ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (1992-2012)
Υπεύθυνος: Ηλίας Κατσιάμπας
Τηλέφωνο: 24310-75505 και 6974 580768, SKYPE: Ilias Katsiampas - ellieellie59
Ηλεκτρονική δ/νση: http://omakoio.gr και http://omakoio.blogspot.com
e-mails: omakoio@omakoio.gr και omakoeio@gmail.com
ΟΜΑΚΟΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Υπεύθυνη: Σμάρω Κοσμάογλου
Τηλέφωνο: 210 8210051, Ηλεκτρονική δ/νση: http://omakoeio.gr
e-mail: omakoeio@otenet.gr
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΟΜΑΚΟΕΙΟ
Υπεύθυνος: Δημήτρης Τσαπάρας
Τηλέφωνο: 210 3232818 - 210 4206206, 6973 390877
Ηλεκτρονική δ/νση:http://pythagorio-omakoeio.blogspot.com και
ΟΜΑΚΟΕΙΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
Υπεύθυνη: Νίκη Φούφα
Λουτράκι κορινθίας. Τηλ.: 2744065131 και 2744066064 ή 6983288460
Ηλεκτρονική δ/νση: http://www.omakoeion.gr/
e-mails: omakoeion.korinthos@gmail.com
ΟΜΑΚΟΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Υπεύθυνος: Κων/νος Διμελής
Τηλέφωνο: Τηλέφωνο: 6945 772331,
e-mail: kdimelis@yahoo.gr
ΟΜΑΚΟΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Υπεύθυνος: Λευτέρης Τσιάπουλας
Τηλέφωνο: 24410 21785, 6974 12916
Ηλεκτρονική δ/νση: http://omakoion.gr
e-mail: tsiapou@yahoo.gr
ΟΜΑΚΟΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ
Υπεύθυνη του Κέντρου: Ελένη - Ανάντα Κοσσυφίδου
Τηλέφωνο: 210 9828393, 949981860
Ηλεκτρονική δ/νση: http://om-akouein.blogspot.com
e-mail: eleniananda@gmail.com
ΟΜΑΚΟΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
Υπεύθυνη: Ελένη Μαυράκη
Μετσόβου 19, 16674 Γλυφάδα, Τηλ.: 6944-252437
ΑΤΥΠΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΟΜΑΚΟΕΙΟΥ
ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Υπεύθυνη: Λένα Τσάτσου
Τηλ.: 6972 826 727
ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Υπεύθυνοι: Σούλα Πουλιάση & Γιάννης Σγούρος
Τηλ.: 6937 478 818
ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Υπεύθυνη: Ελένη Αντωνιάδου
Τηλ.: 6945-255986
ΓΛΥΦΑΔΑ
Υπεύθυνη: Άννα Γιαβάση
Τηλ.: 6972-058029
ΑΙΓΙΝΑΣ
Υπεύθυνη: Σοφία Παπαδημητρίου
Τηλ.: 6936 393 735
Ομακοείο ή Ομακόϊο
Η λέξη Ομακοείο είναι σύνθετη εκ του ομού (μαζί) ακούμε. Ακούμε λοιπόν μια υψηλή Εσωτερική - Πνευματική Διδασκαλία (ομ ακούειν, ακούμε το ομ, τον τέλειο ήχο).
Το Ομακοείο για πρώτη φορά ιδρύθηκε από τον Πυθαγόρα στα μέσα του 6ου π.Χ. αιώνα στον Κρότωνα της κάτω Ιταλίας και αποτέλεσε το πρώτο αληθινό σχολειό μαζικής μύησης στην Εξωτερική και ιδίως στην Εσωτερική Αλήθεια για την εποχή του αλλά και γενικότερα για την ιστορία της αρχαίας Ελλάδας, ενώ παράλληλα σχημάτισε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την σάρκωση του Θείου Λόγου, του Ιησού Χριστού στη Γη μας.
Με το ίδιο όνομα (Ομακοείο Αθηνών) ίδρυσε το δικό του Εκπαιδευτήριο 2500 χρόνια μετά ο Έλληνας Πνευματικός Δάσκαλος και σύγχρονος βιωματικός μεταφυσικός φιλόσοφος και μύστης Νικόλαος Α. Μαργιωρής (1913-1993) στην Αθήνα το 1976 (συνέγραψε πλέον των 180 Αποκαλυπτικών Πνευματικών και Πρακτικών Έργων και άφησε τεράστιες και διαχρονικές παρακαταθήκες προς μελέτη και αξιοποίηση) και ακολούθως στην Λαμία (1990) και στα Τρίκαλα (1992).
Το παρόν site αποτελεί ανακατασκευή από το αρχικό του Ομακοείου Τρικάλων και εξυπηρετεί τις ανάγκες της ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΓΙΟΓΚΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΡΓΙΩΡΗ – ΟΜΑΚΟΕΙΟ, κατασκευής και επιμέλειας του Ηλία Κατσιάμπα με την τεχνική και λοιπή πολύτιμη υποστήριξη του Νικόλαου Κλέττα, παλαιού μαθητή του Ομακοείου Λουτρακίου, τον οποίο και θερμώς ευχαριστούμε για την καθοριστική και ανιδιοτελή συμβολή του.
Η Ακαδημία εξυπηρετεί συγκροτημένα, μεθοδικά, απρόσκοπτα και εκ βαθέων την διδασκαλία του Εσωτερισμού κατά Ν. Μαργιωρή (καθώς κι όλων των Μεγάλων του Πνεύματος), των Συστημάτων της Γιόγκα και της Εσωτερικής Θεραπευτικής και πέραν αυτών των δραστηριοτήτων της ο υπεύθυνός της έχει εκδώσει περί τα 15 συγγράμματα μέσα από τα οποία προβάλλονται οι παρακαταθήκες, οι διδασκαλίες και οι απόψεις του Ν. Μαργιωρή. Τα εν λόγω συγγράμματα μπορείτε να τα δείτε στον ανάλογο φάκελο όπου και παρουσιάζονται.
Όλο το υλικό, έντυπο, φωτογραφικό, ηχητικό, βιντεοσκοπικό και ψηφιακό που αναρτάται στο παρόν site είναι μία προσφορά γνωριμίας-ενημέρωσης αναφορικά με το έργο του Δασκάλου Ν. Μαργιωρή και τις δραστηριότητες των Ομακοείων και προέρχεται από το προσωπικό αρχείο του Ηλία Κατσιάμπα (copyright ©), υπεύθυνου των Ομακοείων Τρικάλων και Θεσσαλονίκης και Προέδρου της Ακαδημίας Γιόγκα Νικολάου Μαργιωρή - Ομακοείο.
ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΡΓΙΩΡΗ Η ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ ΑΡΙΘΜΟΣΟΦΙΑ
Ομακοείο ή Ομακόϊο: Η Εσωτερική έννοια της ασυνήθιστης αυτής φωνητικής απόδοσης, συλλαμβάνεται όταν βρισκόμαστε σ υ γ κ ε ν τ ρ ω μ έ ν ο ι κατάβαθα στον εαυτό μας στην ίδια την ψυχή μας, οπότε κοινωνούμε με τις αιώνια παρεχόμενες αποκαλύψεις σε γνώσεις και σοφίες, άγνωστες στην φυσική ζωή μας (στους περιορισμούς της συγκριτικής λογικής).
Ομού ακούμε την Εσωτερική Αλήθεια μέσα στο Ο μ α κ ο ε ί ο - τον άγιο Ναό της πνευματοψυχής μας.
ΟΜ - ΑΚΟΥΕΙΝ θα πει ομού ακούμε και πως η αίσθηση της ακοής, ανταποκρίνεται σε κραδασμούς - ερεθισμούς μιας Εσωτερικής Πηγής - Αλήθειας, που μας διδάσκει αδιάκοπα τα αίτια, αυτά που δίνουν την μορφή σε μέτρο και σε σχήμα, στην τρισδιάστατη κατάσταση.
Αφού το ΟΜ, ο όμοιος ή το ομοίωμα που όλοι μας του μοιάζουμε (Ο μ ο ι ά ζ ο υ μ ε) και που αποτελούμε συνειδητά ή ασυνείδητα τα επί μέρους του ΟΛΟΥ - ΕΝΑ, βρίσκεται μέσα σε σένα και σε μένα, σα μάθουμε να ταυτιζόμαστε μαζί του, θα πετύχουμε να γίνουμε οι ΟΜΟΙΟΙ ΤΟΥ (ΟΙ ΟΜ - ΥΙΟΙ ΤΟΥ), να εισχωρήσουμε δηλαδή σε μια ομοιοπαλμοδόνησή Του, οπότε θα συλλάβουμε μέρος από την αλήθεια, του άπειρου και του πεπερασμένου.
Τις εστίν η Αλήθεια;... Ο Λόγος ο Σος η Αλήθεια εστί...
ΟΜ - ΑΚΟΪΟΣ λοιπόν είναι αυτός που συμμετέχει στη διδασκαλία της Θείας Αποκάλυψης και Θείας Εσωενέργειας, για το σχηματισμό της Θείας Τ ά ξ η ς σε όλα τα φαινόμενα και μορφοπράγματα, που κάποτε αποτελούσαν το Τ ί π ο τ α. Το Χ ά ο ς, ενώ τώρα μορφοποιούν τα πάντα αδιάκοπα, με Μ έ τ ρ ο και με Ν ό μ ο υ ς, το Σ ύ μ π α ν - Κ ό σ μ ο - Κ ά λ λ ο ς.
ΟΜΟΥ - ΟΜ - ΟΥ, ενώμενοι λοιπόν αφού συγκεντρωθούμε με το Μ ε γ ά λ ο Έ ν α μέσα στο Θ ε ί ο Τ έ μ ε ν ο ς τ η ς τ ο υ Θ ε ο ύ Σ ο φ ί α ς Σ τ έ γ η, θα αισθανθούμε μέσα μας μια φωνή καινούργια τέτοιας αξίας και τόσης δύναμης, που θα διευκρινίσουμε αυτόματα τα αίτια της πτώσης και της τραγωδίας κάθε ανθρώπινης ψυχής.
Ο Ό μ η ρ ο ς (ο αιχμάλωτος της ύλης) ή Ο - ΟΜ - ΗΡΩΣ, ο ήρωας ο ψυχικός, ο νικητής του Είναι του, θα γίνει μόνος του, συνειδητά, αυτοαντιλαμβανόμενος, ένας σωστός Α - ΜΟΙ - ΡΟΣ, αφού δεν θα υποχρεούται πλέον να αγωνίζεται στις υλοδιαστάσεις σαν ήρωας, αποπληρώνοντας τη μοίρα του, το Κ ά ρ μ α του, μέσ’ τις μορφές της Θείας Κ τ ή σ η ς.
Ο ΟΜΗ-ΡΟΣ λοιπόν θα γίνει κάποτε με τη γνώση και σοφία τού Ο μ α κ ο ε ί ο υ, Ά μ ο ι ρ ο ς - Α-ΜΟΙΡ-ΟΣ, δίχως εξάρτηση της ύλης (Α π ε λ ε υ θ ε ρ ω μ έ ν ο ς).
ΟΜ λοιπόν είναι η ψυχή κάθε ανθρώπου, ενώ το ΑΟΥΜ (AUM) είναι το Π ν ε ύ μ α. Είναι το Α-ΟΥΜ, η υπέρ - ψυχή, το Ί δ ι ο το Α ι ώ ν ι ο, το Ό λ ο Θ ε ί ο, το Μ ό ν ο. Το Ό λ ο ν ή το Ο ύ λ ο ν, του Απόλλωνα του ΟΥΛΟΥ ή των ΟΛΩΝ Σκέπη.
Ο μ α κ ο ε ί ο ν ή Ο μ α κ ό ι ο ν τελικά σημαίνει στην Εσωτερική αντίληψη, το Θ ε ί ο ν Τ έ μ ε ν ο ς, της του Θ ε ο ύ Σ ο φ ί α ς Σ τ έ γ η, όπου αδιάκοπα συντελείται απλόχερα η Αποκάλυψη - Παραχώρηση, σε όλα τα χρονοδιαστήματα, της πολυζήτητης Αλήθειας, όπου η Ο μ α κ ό ι α ερμηνεία, που είναι η Θεία Δωρεά από το Μ ε γ ά λ ο Έ ν α Ό λ ο, προς τα διψασμένα για τη Φώτιση όντα, Τ α Ε π ί Μ έ ρ ο υ ς Πλάσματά ΤΟΥ, συνέχεια παρέχεται…
Ν. Α. Μαργιωρής, Χριστούγεννα 1976
35 ΒΙΒΛΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΡΓΙΩΡΗ
1. Πατάπιος ο ταπεινός ο εξ Αιγύπτου Φιλόσοφος και Όσιος,
3η έκδοση 2005 με συμπληρωματική και επεξηγηματική ύλη (σελ. 220),
διάσταση 21Χ14. (12.00 €)
3η έκδοση 2005 με συμπληρωματική και επεξηγηματική ύλη (σελ. 429),
διάσταση 24Χ17. (21.00 €)
3. Η Θεουργία Διδάσκει τον αιώνιο δρόμο της ψυχής,
2η έκδοση 1987 με συμπληρωματική και επεξηγηματική ύλη (σελ. 408),
διάσταση 24Χ17. (20.00 €)
4. Η Άλλη ΄Οψη του Δόγματος του ΄Εριχ Φον Νταίνικεν,
2η έκδοση 1994(σελ. 372) διάσταση 24Χ17. (15.00 €)
5. Το Μυστικό της Χάθα Γιόγκα,
2η έκδ. 1997 (σελ. 155), (15.00 €)
5η έκδοση 2004 (σελ. 282), διάσταση 24Χ17, (20.00 €)
4η έκδοση 1999 (σελ. 183), διάσταση 24Χ17,(15.00 €)
8. Η Τελευταία Μέρα του Σωκράτη,
2η έκδοση 1988 με συμπληρωματική και επεξηγηματική ύλη (σελ. 152),
διάσταση 24Χ17. (12.00 €)
9. Οι Φαραώ Ακενατόν και Τουταγχαμών,
2η έκδοση 1991 με συμπληρωματική και επεξηγηματική ύλη (σελ. 311),
διάσταση 24Χ17, (18.00 €)
10. Γένεση και Θάνατος των Κόσμων,
΄Υλη- Αντιΰλη - Υπερύλη, Σύμπαν - Αντισύμπαν - Υπερσύμπαν,
3η έκδοση 2009 με συμπληρωματική και επεξηγηματική ύλη (σελ.323),
διάσταση 24Χ17,(18.00 €)
1η έκδοση 1979 (σελ. 45), διάσταση 28Χ21. (10.00 €)
12. Στις μέρες του Μεγάλου Βασιλιά της κρήτης Μίνωα,
2η έκδ. 1997 (σελ. 105), (12.00 €)
13. Δραβίδες οι Πρόγονοι των Ελλήνων,
4η έκδοση 2004 (σελ. 166), διάσταση 24Χ17. (15.00 €)
14. Λευκή Μαγεία,
2η έκδοση 1992 με συμπληρωματική και επεξηγηματική ύλη (σελ. 227),
διάσταση 24Χ17, (18.00 €)
15. Ξυπόλητοι χορεύουν πάνω στη φωτιά (αναστενάρια),
1η έκδοση 1980 (σελ. 95), διάσταση 24Χ17. (10.00 €)
16. Μεταθανάτια Ζωή,
3η έκδοση 2010 με συμπληρωματική και επεξηγηματική ύλη (σελ. 262),
διάσταση 24Χ17, (20.00 €)
17. Ράτζα Γιόγκα,
1η έκδοση 1983 (σελ. 208), διάσταση 24Χ17. (23.00 €)
18. Δίτομη Μεταφυσική Εγκυκλοπαίδεια, 2η έκδοση 2010/11
(Α΄ Τόμος: σελ. 443, Β΄ Τόμος: σελ. 752), διάσταση 28Χ21.2 (100 ευρώ)
19. Κρίγια Γιόγκα.
& Πρακτική Μέθοδος Σωματοψυχικής Θεραπευτικής,2η έκδοση 2000 (σελ.359),
διάσταση 28Χ21.(25.00 €)
20. Αποσυμβολισμός Ελληνικής Μυθολογίας,
2η έκδοση 2002 (σελ. 562), διάσταση 24Χ17. (25.00 €)
21. Τρισδιάστατος και Τετραδιάστατος Κόσμος,
2η έκδοση 2006 (σελ. 214) διάσταση 24Χ17, (15.00 €)
22. Μυστική Διδασκαλία Α' Τόμος
1η έκδοση 1991 (σελ. 346), διάσταση 28Χ21, (25.00 €)
23. Μυστική Διδασκαλία Β΄ Τόμος,
1η έκδοση 1993 (σελ. 388), διάσταση 28Χ21, (25.00 €)
24. Μυστική Διδασκαλία Γ΄ Τόμος,
1η έκδοση 1994 (σελ. 379), διάσταση 28Χ21, (25.00 €)
25. Κάρμα. Ο Νόμος της Ανταποδοτικής Δικαιοσύνης,
3η έκδοση 2009 (σελ. 373), διάσταση 24Χ17, (20.00 €)
26. Μετενσάρκωση,
2η έκδοση 2009 (σελ. 286), διάσταση 24Χ17, (18.00 €)
27. Χειροπλαστική Θεραπευτική ΣΙΑΤΣΟΥ Α΄ Τόμος,
1η έκδοση 1990 (σελ. 533), διάσταση 24Χ17, (25.00 €)
28. Χειροπλαστική Θεραπευτική ΣΙΑΤΣΟΥ Β΄ Τόμος,
1η έκδοση 1993 (σελ. 395), διάσταση 24Χ17. (20.00 €)
29. Χειροπλαστική Θεραπευτική ΣΙΑΤΣΟΥ Γ΄ Τόμος,
1η έκδοση 1996 (σελ. 255), διάσταση 24Χ17. (15.00 €)
30. Ψυχοθεραπευτική δίχως φάρμακα,
1η έκδοση 1991 (σελ. 325), διάσταση 24Χ17, (12.00 €)
31. Μυστικισμός. Χριστοκεντρικός και Χριστοκρατικός Μυστικισμός,
1η έκδοση 1991 (σελ. 331), διάσταση 24Χ17, (18.00 €)
1η έκδοση 1991 (σελ. 391), διάσταση 24Χ17, (20.00 €)
1η έκδοση 1992 (σελ. 428), διάσταση 24Χ17, (20.00 €)
1η έκδοση 1997 (σελ. 103), (12.00 €)
35. Παραμύθια του Λευκού Λωτού ,
1η έκδοση 2012 (σελ. 79), (15.00 €)
ΠΑΤΑΠΙΟΣ Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ
Πρόκειται για το πρώτο βιβλίο του Νικολάου Α. Μαργιωρή που πρωτοεκδόθηκε το 1970 (δύο εκδόσεις). Αφορά τον βίο και το έργο ενός αγίου ανδρός, που κατανάλωσε τη ζωή του διδάσκοντας την αληθή έννοια της διδασκαλίας του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού, που είναι η αγάπη, η ανοχή, η συγχώρεση και η κάλυψη των αδυναμιών και σφαλμάτων των συνανθρώπων. Το θαυματουργικό έργο του καταδείχτηκε με τη θεραπεία της φάγουσας (καρκίνου) και θεωρείται ο κατανικητής της...
Παράλληλα εξιστορούνται οι δύσκολες καταστάσεις των πρώτων μεταχριστιανικών χρόνων, οι αιρέσεις που υπήρχαν ή δημιουργήθηκαν και η αντιμετώπισή τους από τα φωτισμένα πνεύματα της εποχής.
Επίσης διατυπώνεται το χριστιανικό εσωτερικό πιστεύω με ψυχική ορμή και με απόλυτη λογικότητα που εδραιώνει στις ανθρωποψυχές το μεγαλείο της Αλήθειας, όταν αυτή παρουσιάζεται.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Εισαγωγή |
σελ.11 |
Πρόλογος της πρώτης έκδοσης | σελ.13 |
Πρόλογος της δεύτερης έκδοσης | σελ.14 |
Η προ του Οσίου Παταπίου εποχή | σελ.18 |
Καταγωγή του Αγίου Παταπίουv | σελ.19 |
Η ίδρυση της Αλεξανδρείας | σελ.19 |
Απόστολος Μάρκος, ιδρυτής της Εκκλησίας Αλεξανδρείας | σελ.21 |
Εξάπλωση στην Αίγυπτο της νέας Θρησκείας | σελ.23 |
Η κατηχητική σχολή Αλεξανδρείας | σελ.25 |
Πάνταινος, ο πρώτος διευθυντής αυτής, Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, δεύτερος δι/ντής αυτής, Ωριγένης τρίτος διε/ντής αυτής, Άρειος η πρώτη μεγάλη αίρεση | σελ.36 |
Μέγας Αθανάσιος, ο υπέρμαχος της Ορθοδοξίας | σελ.38 |
Πρώτη Οικουμενική Σύνοδος | σελ.39 |
Αναχωρητές - Ασκητές - Μοναχές | σελ.42 |
Θήβες | σελ.46 |
Το πρώτο θαύμα, θεραπεία του νεαρού Παταπίου | σελ.50 |
Ο νέος Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόφιλος | σελ.52 |
Επίσκεψη του επάρχου και πατρός αυτού στην έρημο | σελ.62 |
Θάνατος της φιλοσόφου Υπατίας | σελ.54 |
Διδασκαλία του οσίου Παταπίου, περί αγάπης | σελ.54 |
Το δεύτερο θαύμα του αγίου, το ομαδικό | σελ.56 |
Το τρίτο θαύμα | σελ.58 |
Τέταρτο θαύμα. Θεραπεία παραλύτου παιδιούv | σελ.59 |
Ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας Κύριλλος | σελ.61 |
Μεταφορά λειψάνων Κύρου και Ιωάννου στο Αμπούρ Κυρ | σελ.63 |
Αναχώρηση από την Αλεξάνδρεια για Κωνσταντινούπολη | σελ.67 |
Ο Πατάπιος σώζων το πλοίο από την τρικυμία | σελ.68 |
Το θαύμα του οσίου επί του Σεχνούτι | σελ.69 |
Διδασκαλία του αγίου Πατρός στο σπήλαιο Κρήτης | σελ.71 |
Άφιξη στην Κόρινθο | σελ.73 |
Ανεύρεση υπό του οσίου του εν Γερανίοις Σπηλαίου | σελ.74 |
Ομιλία του οσίου στα Γεράνεια | σελ.75 |
Το ανέσπερο φως από την ποιητική συλλογή του Μαργιωρή, το φως της Σάμου | σελ.78 |
Η θεραπεία στα Γεράνια όρη του μοναχού Αρσενίου | σελ.79 |
Επιθυμία του Παταπίου, όπως ταφεί στα Γεράνεια | σελ.80 |
Ασκητής Μακάριος, ο Μέγας Αλεξανδρεύς | σελ.82 |
Η Θεολογία της Αντιοχείας | σελ.84 |
Νεστόριος, ο της Χριστιανοσύνης Αιρεσιάρχηςv | σελ.87 |
Τρίτη Οικουμενική Σύνοδος 430 π.Χ. | σελ.90 |
Αναχώρηση από τα Γεράνεια για Κωνσταντινούπολη, 435 μ.Χ. | σελ.91 |
Το μέγα θαύμα | σελ.93 |
Πρόσκληση παρά της Αυτοκρατορικής Οικογένειας | σελ.95 |
Συνάντηση με την Αυτοκράτειρα Ευδοξία | σελ.98 |
Η ίαση του τυφλού | σελ.104 |
Η του εξ υδροπικίας θεραπεία | σελ.105 |
Εκβολή ακαθάρτου πνεύματος | σελ.106 |
Θεραπεία καρκινοπαθούς γυναικός | σελ.107 |
Τελευταία σύναξη των μαθητών αυτού στην Κων/πολη | σελ.110 |
Διδασκαλία του οσίου. Πλάστης και πλάσματα | σελ.111 |
Διδασκαλία του οσίου. Η αξία της γνώσεως | σελ.112 |
Διδασκαλία του οσίου. Η δια της λογικής αδυναμία της συλλήψεως | σελ.113 |
Διδασκαλία του οσίου. Η κάθαρση της ψυχής | σελ.115 |
Η τελευταία διδασκαλία του μυστηρίου του θανάτου | σελ.116 |
Η τελευταία εν ζωή ευλογία του οσίου Παταπίου | σελ.117 |
Ο Κρήτης Ανδρέας, Όγδοος Αιών μ.Χ. | σελ.118 |
Συμεών ο μεταφραστής, Ενδέκατος Αιών μ.Χ. | σελ.119 |
Ανεύρεση του ιερού Λειψάνου του Οσίου | σελ.120 |
Το νέο μοναστήρι στα Γεράνεια όρη | σελ.122 |
Επίλογος της πρώτης έκδοσης | σελ.123 |
Θερμή παράκληση | σελ.124 |
Συμπεράσματα της διδασκαλίας και φιλοσοφίας του Οσίου | σελ.125 |
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΗΣ Β΄ ΕΚΔΟΣΗΣ | σελ.137 |
Τα εσωτερικά Πιστεύω του Θρησκευόμενου Μύστη Οσίου Παταπίου | σελ.139 |
Το Δράμα των Αιρέσεων στην Αίγυπτο | σελ.148 |
Πρώτη Συνάντηση του Παταπίου με τον Αυτοκράτορα Θεοδόσιον τον Β΄ | σελ.158 |
Δεύτερη Συνάντησή του με τον ίδιο Αυτοκράτορα και Εσωτερική Ανάλυση του Χριστιανισμού | σελ.168 |
Τρίτη Ομαδική Συνάντηση Παταπίου και Βασιλικής Οικογένειας. Η Αυτοκράτειρα Ευδοξία συμφωνεί απόλυτα με τις απόψεις του Αιγύπτιου Μοναχού | σελ.177 |
Θεραπεία υπό του Παταπίου του ψυχοπαθούς αυλικού συγγενή του Αυτοκράτορα | σελ.189 |
Οργάνωση υπό του Παταπίου Μυστικιστικών Ομάδων από λαϊκούς και κληρικούς στα διάφορα κέντρα της Χριστιανοσύνης | σελ.200 |
Επίλογος της Δεύτερης Έκδοσης | σελ.214 |
ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΟΣ
Είναι το δεύτερο βιβλίο του Ν. Μαργιωρή. Πρωτοεκδόθηκε το 1975 (δύο εκδόσεις) και περιέχει 81 ερωτήσεις με ισάριθμες απαντήσεις μεταφυσικού περιεχομένου. Ένα μικρό αλλά ουσιαστικό εγκυκλοπαιδικό λεξικό δίνει το παρόν του, στα δύσκολα της μεταφυσικής σημεία και κατατοπίζει αναλυτικά τον αναγνώστη.
Πιο απλά περιέχει απαραίτητες πληροφορίες για την ουσία του Εσωτερισμού και βοηθεί τον αναγνώστη να εισέλθει μέσα στου Δαίδαλου τις διακλαδώσεις και να μελετήσει τα ψευδοφαινόμενα της ύλης, διαπιστώνοντας την ύπαρξη της Ουσίας - Πνεύματος πίσω απ’ αυτήν.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Ο Εσωτερισμός. Ποίημα του Ν. Α. Μαργιωρή | σελ.8 |
Σημείωση | σελ.9 |
Υπέρτατη Εσωτερική Αποκάλυψη | σελ.10 |
Επανυποβολή ιδίων ερωτήσεων | σελ.11 |
Πρόλογος της πρώτης έκδοσης | σελ.13 |
Πρόλογος της δεύτερης έκδοσης | σελ.15 |
Εισαγωγή | σελ.17 |
Ο Εσώτερος Εαυτός μας | σελ.21 |
Ερώτηση 1η: Τι είναι Εσωτερισμός | σελ.27 |
Ερώτηση 2α: Διαφορά Γνώσεων, Εσωτερικού | |
και Εξωτερικού Κόσμου | σελ.36 |
Ερώτηση 3η: Παράδειγμα λειτουργίας Εσωτερικών Γνώσεων | σελ.38 |
Ερώτηση 4η: Δένδρο Γνώσεως Καλού και Κακού | σελ.40 |
Ερώτηση 5η: Το Τρισυπόστατον | σελ.44 |
Ερώτηση 6η: Τα Γαλάζια Βουνά της Έλενας Μπλαβάτσκυ | σελ.49 |
Ερώτηση 7η: Η σύσταση των άλλων Διαστάσεων | σελ.51 |
Ερώτηση 8η: Σχέση Εσωτερισμού μετά της Θρησκείας | σελ.54 |
Ερώτηση 9η: Εμφάνιση του Κ.Η.Ι.Χ. στην Μαρία | σελ.60 |
Ερώτηση 10η: Τι γνωρίζουμε περί Αντισύμπαντος | σελ.61 |
Ερώτηση 11η: Τι γνωρίζουμε περί Αντιΰλης | σελ.62 |
Ερώτηση 12η: Αδάμ και Εύα | σελ.64 |
Ερώτηση 13η: Εκτόπλασμα | σελ.65 |
Ερώτηση 14η: Υπερβόρεια Φυλή | σελ.67 |
Ερώτηση 15η: Η Αύρα του ανθρώπου | σελ.70 |
Ερώτηση 16η: Το Μυστήριο του Κυττάρου | σελ.74 |
Ερώτηση 17η: Μείωση βάρους από τους αρχαίους Αιγυπτίους | σελ.81 |
Ερώτηση 18η: Αρχή ενάρξεως διδασκαλίας Εσωτερισμού | σελ.90 |
Ερώτηση 19η: Αιτία Δημιουργίας του Σύμπαντος | σελ.93 |
Ερώτηση 20η: Η Αύρα των Ζώων | σελ.95 |
Ερώτηση 21η: Τι είναι η ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ. ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ | σελ.97 |
Ερώτηση 22α: Δίδει ο Λόγος την Θέση του σε άλλου είδους διδαχές; | σελ.101 |
Ερώτηση 23η: Τι είναι Μυστικισμός. Ποίημα Τάξη εκ του Χάους | σελ.106 |
Ερώτηση 24η: Διαφορά μεταξύ Ψυχής, Πνεύματος | |
και εκτοπλάσματος. Προσευχή Κύριε Κύριε | σελ.110 |
Ερώτηση 25η: Γιατί να υπάρχει το Κάρμα | σελ.114 |
Ερώτηση 26η: Διόραση και Διακοή | σελ.118 |
Ερώτηση 27η: Το Κάρμα και τα Φυτά | σελ.120 |
Ερώτηση 28η: Τα Ζώα υπόκεινται σε Κάρμα | σελ.122 |
Ερώτηση 29η: Επισκέψεις Εξωγήινων | σελ.124 |
Ερώτηση 30η: Ο Ισχυρός και ο Αδύνατος στο Σύμπαν | σελ.129 |
Ερώτηση 31η: Τι είναι Πνευματισμός | σελ.133 |
Ερώτηση 32α: Ο αφανισμός της Ατλαντίδας | σελ.140 |
Ερώτηση 33η: Τα στοιχειακά και το ανθρώπινο ον | σελ.146 |
Ερώτηση 34η: Η επίδραση των Στοιχειακών | σελ.147 |
Ερώτηση 35η: Επίδραση της ανθρώπινης ψυχής επί άλλης | σελ.148 |
Ερώτηση 36η: Δυσμενής επίδραση Στοιχειακών επί του Κόσμου | σελ.150 |
Ερώτηση 37η: Θείο Σχέδιο και η εξέλιξη της Δημιουργίας | σελ.153 |
Ερώτηση 38η: Διδασκαλία του Βούδδα | σελ.156 |
Ερώτηση 39η: Αφομοιώνει η εποχή μας τον Βούδδα; | σελ.159 |
Ερώτηση 40η: Αποστολή Ανωτάτων Οντοτήτων | σελ.161 |
Ερώτηση 41η: Ποιος είμαι; Γιατί είμαι; Από πού είμαι; | σελ.164 |
Ερώτηση 42α: Ο Αιώνιος Δρόμος της Ψυχής | σελ.166 |
Ερώτηση 43η: Τζβαλ Κουλ και Διάμεσα | σελ.171 |
Ερώτηση 44η: Παρέμβαση του Ουρανίου Πνευματικού Κόσμου | σελ.176 |
Ερώτηση 45η: Εξέλιξη των Ψυχών και Ζωικό Βασίλειο | σελ.179 |
Ερώτηση 46η: Προσευχές. Υπό Ν. Α. Μαργιωρή. | |
Προσευχή θεραπείας ψυχής και σώματος | σελ.182 |
Ερώτηση 47η: Ντελέζ και Ζωικός Μαγνητισμός | σελ.186 |
Ερώτηση 48η: Συσκευή Μίλλερ - D.N.A. - R.N.A. και Κύτταρο | σελ.189 |
Ερώτηση 49η: Πνευματισμός και Ιατρική | σελ.195 |
Ερώτηση 50η: Φυσικό Σώμα και Ψυχή | σελ.202 |
Ερώτηση 51η: Τι είναι η Ψυχή | σελ.208 |
Ερώτηση 52α: Τα Όνειρα | σελ.212 |
Ερώτηση 53η: Τι είναι ο Κόσμος | σελ.215 |
Ερώτηση 54η: Το Προπατορικό Αμάρτημα | σελ.220 |
Ερώτηση 55η: Περί Αγγέλων | σελ.224 |
Ερώτηση 56η: Πλην του Φυσικού και άλλοι θάνατοι | σελ.233 |
Ερώτηση 57η: Σε ποιες επιστήμες εμπεριέχεται ο Εσωτερισμός | σελ.236 |
Ερώτηση 58η: Πραγμάτωση ή Γνώθι Σαυτόν | σελ.240 |
Ερώτηση 59η: Αντίδραση της συνειδήσεως κατά το θάνατο | σελ.244 |
Ερώτηση 60η: Η διαιώνιση του Είδους και οι Εσωδιαστάσεις | σελ.248 |
Ερώτηση 61η: Καταποντισμός της Ατλαντίδας | σελ.252 |
Ερώτηση 62α: Άρρεν, Θήλυ και Κάρμα | σελ.254 |
Ερώτηση 63η: Η μορφή των Ατλάντων ή Ατλαντίνων | σελ.255 |
Ερώτηση 64η: Ένωση ανθρώπινης συνείδησης και Αιωνίου | σελ.257 |
Ερώτηση 65η: Το Κλειδί της Ευτυχίας | σελ.261 |
Ερώτηση 66η: Η παρούσα Ζωή | σελ.263 |
Ερώτηση 67η: Προέλευση της Ψυχής | σελ.265 |
Ερώτηση 68η: Έναρξη λειτουργίας του Κάρμα | σελ.268 |
Ερώτηση 69η: Κάρμα στα Ορυκτά, Φυτικά και Ζωικά Είδη | σελ.271 |
Ερώτηση 70η: Μνημεία Ατλάντων και η Σφίγγα | σελ.273 |
Ερώτηση 71η: Κληρονομία εκ των Ατλάντων | σελ.276 |
Ερώτηση 72α: Η διδασκαλία του Γκαουτάμα Βούδδα | σελ.278 |
Ερώτηση 73η: Σχέση Βούδδα και Εσωτερισμού | σελ.283 |
Ερώτηση 74η: Σχέση Γεννήτορος των Πόντων και Ψυχής | σελ.287 |
Ερώτηση 75η: Τα Διάμεσα και η εποχή μας | σελ.291 |
Ερώτηση 76η: Τα εγκλήματα και ο πνευματικός κόσμος | σελ.296 |
Ερώτηση 77η: Η Εξέλιξη και τα Ζωικά και Φυτικά Είδη | σελ.299 |
Ερώτηση 78η: ΙΕΧΩΒΑ. Τι σημαίνει Εβραϊκά | σελ.302 |
Ερώτηση 79η: Θεραπεία δια του Μαγνητισμού | σελ.310 |
Ερώτηση 80η: Μαγνητικός Ύπνος | σελ.313 |
Μελέτη Πνευματοθεραπείας και Μαγνητοθεραπείας | σελ.318 |
Ερώτηση 81η: Η Σύνδεσή μας με Υψηλές Οντότητες | σελ.348 |
ΕΠΙΛΟΓΟΣ Α΄ ΕΚΔΟΣΗΣ | σελ.353 |
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ Β΄ ΕΚΔΟΣΗΣ |
|
Η αναγέννηση των ψυχών - Μετενσάρκωση | σελ.357 |
Κάρμα: Ο Νόμος της Ανταποδοτικής Δικαιοσύνης | σελ.365 |
Η Μεταφυσική Αλήθεια αποτελεί το φως του κόσμου | σελ.374 |
Το Ελευθέριο της Βούλησης | σελ.382 |
Ετεροκαταληψίες | σελ.390 |
Το Άνοιγμα και το Κλείσιμο της Πανδημιουργίας | σελ.400 |
Ο Ζων Άρτος του Ευαγγελιστή Ιωάννη διδάσκει την Αιωνιότητα | σελ.410 |
Επίλογος Β΄ Έκδοσης | σελ.419 |
Η ΘΕΟΥΡΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ
Είναι το τρίτο κατά σειρά έργο του Ν. Μαργιωρή και πρωτοεκδόθηκε το 1975 (δύο εκδόσεις). Είναι της μεταφυσικής το προϊόν . Μέσα του φέρνει τον Αιγυπτιακό και τον Ελληνοχριστιανικό Μυστικισμό. Ερμής ο Τρισμέγιστος μα και Νικόδημος ο Αγιορείτης. Ένας συγκερασμός της προχριστιανικής και χριστιανικής πορείας του αθάνατου ελληνικού πνεύματος.
Περιεχόμενα
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Παράκληση του συγγραφέα | σελ.6 |
Έγραφον | σελ.7 |
Πρόλογος της δεύτερης έκδοσης | σελ.10 |
Ο Εσωτερισμός Αποκαλυπτόμενος | σελ.13 |
Τα περιλαμβανόμενα Γενικώς | σελ.16 |
Αφιέρωση | σελ.21 |
Η Μέγιστη Αλήθεια | σελ.22 |
Η Ορθή Σοφία κατά Παύλον | σελ.23 |
Υπαινιγμοί περί της Αναστάσεως | σελ.24 |
Ο Μέγας Παύλος ιδρυτής του Χριστιανικού Μυστικισμού | σελ.31 |
Αυτομέδων. Ποίημα συμβολικό | σελ.39 |
Η κάθοδος τω Ψυχών | σελ.43 |
Όντα επί Αποστολή | σελ.47 |
Η Μεταψυχική ως Επιστήμη | σελ.54 |
Ο χρόνος Μηδέν στον Εσωτερισμό | σελ.59 |
Μυστικισμός | σελ.77 |
Εσωστρεφής και Εξωστρεφής Μυστικισμός | σελ.104 |
Ο Μυστικισμός Γρηγορίου του Σιναΐτη | σελ.125 |
Ιωάννης ο Θεολόγος συνθεμελιωτής του Χρ. Μυστικισμού | σελ.136 |
Εκτόπλασμα | σελ.144 |
Αποκάλυψη λειτουργίας των 21 Ακτίνων | |
του ανθρώπινου όντος - το Ζωικό Ρεύμα | σελ.153 |
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΝ |
|
Η Θεουργία Διδάσκει - μέρος δεύτερο | σελ.165 |
Ο Σκεπτικισμός του Ιωβ | σελ.167 |
Εισαγωγή, ανάλυση, εφαρμογή της Θεουργίας | σελ.168 |
Οι Επτά Μυστηριώδεις Αύλακες Επικοινωνίας | |
της ανθρωποψυχής μετά του Εσωβάθους | σελ.174 |
Θεολόγος Ιωάννης ο Ευαγγελιστής ο Μυστικός της Γνώσεως | σελ.184 |
Τα Έσω και Έξω Σύμπαντα | σελ.189 |
Η σε γενικές γραμμές πρακτική εξάσκηση και εφαρμογή | |
του Ενδοστρεφούς Σιναΐτικου Μυστικισμού. Ησυχαστές, | |
Ομφαλοσκόποι, Μέθοδος Γρηγορίου του Σιναΐτη | σελ.204 |
Νικόδημου του Αγιορείτη εφαρμοσμένη πρωτότυπη | |
Μέθοδος Ενδοστρεφούς Μυστικισμού | σελ.218 |
Μαγνητοθεραπεία | σελ.234 |
Βασκανία - Μάτιασμα και η θεραπεία τους | σελ.245 |
Αίτια Βασκανίας και Ματιάσματος Ανθρώπων, | |
Ζώων, Φυτών, Ορυκτών | σελ.255 |
Πάραδειγμα τρόπου θεραπείας Βασκανίας και Ματιάσματος | |
της εποχής μας | σελ.260 |
Μαγνητοθεραπεία Νευραλγίας προσώπου, οδόντων, | |
οφθαλμών, αυτιών και λαιμού (θυρεοειδής αδένας) | σελ.264 |
Μέθοδος Μυστικής Ενώσεως προχριστιανικής εποχής - | |
Μιθραϊκά Μυστήρια του ’ττιος και Κυβέλης | σελ.270 |
Συμβολική αναπαράσταση Ερμητικής τελετουργίας και | |
Χριστιανικής Απολυτρώσεως. Η εορτή των ιερών Ηλιοστασίων | σελ.277 |
Η ιερά νύκτα της Φωτίσεως και της Αγάπης | σελ.279 |
Ύμνος προς την Αιωνιότητα, Είναι η ώρα Αδελφοί | σελ.290 |
ύμνος επικλήσεως προς την αιωνιότητα, ποίημα, | |
στίχοι, απόδοση | σελ.292 |
Μουσική απεικόνιση ύμνου. Μελοποίηση αυτού υπό | |
της κας ’ννας Μόσχου | σελ.294 |
Η θεουργία και η Εκκλησία | σελ.295 |
Συμπεράσματα | σελ.305 |
Νέα συμπληρωματική και επεξηγηματική ύλη | σελ.309 |
Αιθερική Κόλυψη του φυσικού μας Κόσμου | |
κι όλου του διαλυμένου Σύμπαντος | σελ.311 |
Θεουργός και Θεουργία | σελ.322 |
Αιγυπτιακή Θεολογία και Μύθος του Όσιρι, της Ίσιδας και Ώρου | σελ.329 |
Η Μυστική Αναγκαιότητα | σελ.341 |
Τα Πρωτοσπέρματα | σελ.348 |
Αιγυπτιακός και Εβραϊκός Μυστικισμός, Ταρώ και Σεφιρώθ | σελ.357 |
Μέρος Πρώτο Ταρώ | σελ.359 |
ΤΑΡΩ - ο Αιγυπτιακός Συμβολισμός Ταρώ | σελ.361 |
Μέρος Δεύτερο Σεφιρώθ | σελ.373 |
Σεφιρώθ | σελ.375 |
Μέρος Τρίτο | σελ.381 |
Αντιστοιχίες του Εβραϊκού Αλφαβήτου | σελ.383 |
Συμπεράσματα | σελ.387 |
Επίλογος Πρώτης Εκδόσεως | σελ.395 |
Επίλογος Δεύτερης Έκδοσης | σελ.399 |
Πίνακας Περιεχομένων | σελ.406 |
Η Άλλη ΄Οψη του Δόγματος του ΄Εριχ Φον Νταίνικεν
Είναι το τέταρτο έργο του Ν. Α. Μαργιωρή και πρωτοεκδόθηκε το 1976 (δύο εκδόσεις). Ήταν η εποχή που ο Νταίνικεν είχε εκθαμβώσει το ανήσυχο αναγνωστικό κοινό. Τότε ο συγγραφέας θέλησε να δώσει την Εσωτερική πλευρά των παρουσιαζομένων στα βιβλία του Νταίνικεν.
Το έργο τούτο “Η Άλλη Όψη του Δόγματος του Έριχ Φον Νταίνικεν”, μέσα του περιέχει την αποκάλυψη κρυμμένων μυστηρίων όλων των εποχών και άπλετα διαφωτίζει τον κάθε αναγνώστη στα χρησιμοποιηθέντα σύμβολα όλων των προαιώνων του γαλανού πλανήτη μας.
Συνάμα απαντάει με ανεξάντλητα επιχειρήματα στου κ. Έριχ Φον Νταίνικεν τις άφθονες και τις ατέλειωτες ερωτήσεις, πάνω στα αρχαιότατα ευρήματα, τα ανεξήγητα βραχοσκαλίσματα, στ’ ακατανόητα εδάφια των παλαιών γραφών και του αποδεικνύει ότι δεν είναι οι Εξωγήινοι που μας οδήγησαν και μας οδηγούν, αλλά οι ΥΠΕΡΓΗΙΝΟΙ.
Περιεχόμενα
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Μόνιμη διάκριση ανάμεσα στην ύλη και στο πνεύμα | σελ.7 |
Παράκληση του συγγραφέα | σελ.8 |
Αφιέρωση | σελ.9 |
Πληροφοριακό σημείωμα για το παρόν βιβλίο | σελ.11 |
Ανοικτή επιστολή του συγγραφέα προς τον εξαίρετο | |
ερευνητή Έριχ Φον Νταίνικεν | σελ.15 |
Μέσα στον Εσωτερισμό εμπεριέχονται κι απ’ την ουσία | |
του προέρχονται οι Γήινοι, οι εξωγήινοι και προπαντός | |
οι Υπεργήινοι | σελ.29 |
Δίχως φανατισμό Θρησκευτικό, Επιστημονικό | |
και Μεταφυσικό | σελ.67 |
Σκοπός του έργου του είναι | σελ.79 |
Πρόλογος | σελ.89 |
Υπενθύμιση | σελ.119 |
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ |
|
Ο Πίνδαρος αποκαλύπτει | σελ.133 |
Βραχείες απαντήσεις σε διάφορα αποσπάσματα κεφαλαίων | |
του βιβλίου του Έριχ Φον Νταίνικεν “Αναμνήσεις από το | |
Μέλλον” κεφ. 4ο, σελ. 62 | σελ.135 |
Από το βιβλίο του Ε.Φ.Ν. “Επιστροφή στ’ άστρα”, | |
ο μαγικός λύχνος του Αλαντίν και οι μηχανισμοί του | σελ.157 |
Από το βιβλίο του Ε.Φ.Ν. “Αναμνήσεις από το μέλλον” | |
Γιατί μιλάει ο Θεός στον πληθυντικό | σελ.195 |
Από το βιβλίο του Ε.Φ.Ν. “Σπορά στο Διάστημα”. Η | |
κατάρα των Φαραώ | σελ.215 |
Από το βιβλίο του Ε.Φ.Ν. “Σπορά στο Διάστημα”. Ποιος | |
ή τι δημιούργησε την Υφήλιο | σελ.231 |
Από το βιβλίο του Ε.Φ.Ν. “Σπορά στο Διάστημα”. Πώς | |
από τον Νεολιθικό άνθρωπο ξεπήδησε ο Homo Sapiens | σελ.237 |
Από το βιβλίο του Ε.Φ.Ν. “Σπορά στο Διάστημα”. Μύθοι | |
για τη Γένεση της Γης | σελ.249 |
Από το βιβλίο του Ε.Φ.Ν. “Επιστροφή στ’ άστρα”. Το | |
Προπατορικό αμάρτημα | σελ.263 |
Από το βιβλίο του Ε.Φ.Ν. “Σπορά στο Διάστημα”. Σύμβολα | |
και αποσυμβολισμός τους, αποσυμβολίζονται 99 σύμβολα | σελ.283 |
Από το μόλις κυκλοφορήσαν βιβλίο΄του Ε.Φ.Ν. “Τα | |
Θαύματα”. Περιληπτική γενική απάντηση | σελ.329 |
Από το βιβλίο του Ε.Φ.Ν. “Ο κόσμος μου σε εικόνες” | |
σελ. 171. Αρχαία Αιγυπτιακά Μοντέλα Αεροπλάνων | σελ.349 |
Επίλογος | σελ.359 |
Ιστορικό του βιβλίου αυτού | σελ.361 |
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα | σελ.363 |
Μερικά λόγια για το πολυδιάστατο έργο του | σελ.365 |
Κυκλοφορούντα του ίδιου βιβλία |
Το Μυστικό της Χάθα Γιόγκα
Είναι το πέμπτο βιβλίο του συγγραφέα και πρωτοεκδόθηκε το 1976 (δύο εκδόσεις). Είναι η απαρχή του ολοκληρωμένου έργου της Γιόγκα του Ν. Μαργιωρή στην Ελλάδα. Σ’ αυτό αναφέρεται συνέχεια στην Κρίγια Γιόγκα, που μετά από λίγα χρόνια παρουσίασε και επίσημα στην Ελλάδα θεωρητικά και πρακτικά (βλέπε ομώνυμο βιβλίο Κρίγια Γιόγκα).
Πρόκειται για ένα πρακτικό φιλοσοφικό βιβλίο, που εισάγει με τον δικό του τρόπο τον αναγνώστη στα μυστικά της αρχαιότερης επιστήμης της ανθρωπότητας, τη ΓΙΟΓΚΑ. Η ένωση του χαμηλού εγώ με το ανώτερο Εγώ λαβαίνει χώρα αν ο ερευνητής πραγματικά ερεθισθεί με τις αποκαλύψεις του μικρού αλλά σημαντικού αυτού έργου.
Περιεχόμενα
Προ-πρόλογος | σελ.7 |
Πρόλογος | σελ.10 |
Εισαγωγή | σελ.13 |
Μεταεισαγωγικά | σελ.18 |
Θεωρητικό Μέρος | σελ.20 |
Χαλάρωση | σελ.28 |
Άλλα είδη χαλάρωσης | σελ.34 |
Διαλογισμός | σελ.42 |
Σάκρα - Κέντρα - Δυνάμεις | σελ.61 |
Μούντρες Διάφορες | σελ.75 |
Αζάνες Διάφορες | σελ.80 |
Ναδίς | σελ.90 |
Η Χάθα Γιόγκα και κάθε Γιόγκα | σελ.93 |
Επίλογος | σελ.109 |
Περιεχόμενα | σελ.112 |