Η ΘΕΟΥΡΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ
Είναι το τρίτο κατά σειρά έργο του Ν. Μαργιωρή και πρωτοεκδόθηκε το 1975 (δύο εκδόσεις). Είναι της μεταφυσικής το προϊόν . Μέσα του φέρνει τον Αιγυπτιακό και τον Ελληνοχριστιανικό Μυστικισμό. Ερμής ο Τρισμέγιστος μα και Νικόδημος ο Αγιορείτης. Ένας συγκερασμός της προχριστιανικής και χριστιανικής πορείας του αθάνατου ελληνικού πνεύματος.
Περιεχόμενα
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Παράκληση του συγγραφέα | σελ.6 |
Έγραφον | σελ.7 |
Πρόλογος της δεύτερης έκδοσης | σελ.10 |
Ο Εσωτερισμός Αποκαλυπτόμενος | σελ.13 |
Τα περιλαμβανόμενα Γενικώς | σελ.16 |
Αφιέρωση | σελ.21 |
Η Μέγιστη Αλήθεια | σελ.22 |
Η Ορθή Σοφία κατά Παύλον | σελ.23 |
Υπαινιγμοί περί της Αναστάσεως | σελ.24 |
Ο Μέγας Παύλος ιδρυτής του Χριστιανικού Μυστικισμού | σελ.31 |
Αυτομέδων. Ποίημα συμβολικό | σελ.39 |
Η κάθοδος τω Ψυχών | σελ.43 |
Όντα επί Αποστολή | σελ.47 |
Η Μεταψυχική ως Επιστήμη | σελ.54 |
Ο χρόνος Μηδέν στον Εσωτερισμό | σελ.59 |
Μυστικισμός | σελ.77 |
Εσωστρεφής και Εξωστρεφής Μυστικισμός | σελ.104 |
Ο Μυστικισμός Γρηγορίου του Σιναΐτη | σελ.125 |
Ιωάννης ο Θεολόγος συνθεμελιωτής του Χρ. Μυστικισμού | σελ.136 |
Εκτόπλασμα | σελ.144 |
Αποκάλυψη λειτουργίας των 21 Ακτίνων | |
του ανθρώπινου όντος - το Ζωικό Ρεύμα | σελ.153 |
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΝ |
|
Η Θεουργία Διδάσκει - μέρος δεύτερο | σελ.165 |
Ο Σκεπτικισμός του Ιωβ | σελ.167 |
Εισαγωγή, ανάλυση, εφαρμογή της Θεουργίας | σελ.168 |
Οι Επτά Μυστηριώδεις Αύλακες Επικοινωνίας | |
της ανθρωποψυχής μετά του Εσωβάθους | σελ.174 |
Θεολόγος Ιωάννης ο Ευαγγελιστής ο Μυστικός της Γνώσεως | σελ.184 |
Τα Έσω και Έξω Σύμπαντα | σελ.189 |
Η σε γενικές γραμμές πρακτική εξάσκηση και εφαρμογή | |
του Ενδοστρεφούς Σιναΐτικου Μυστικισμού. Ησυχαστές, | |
Ομφαλοσκόποι, Μέθοδος Γρηγορίου του Σιναΐτη | σελ.204 |
Νικόδημου του Αγιορείτη εφαρμοσμένη πρωτότυπη | |
Μέθοδος Ενδοστρεφούς Μυστικισμού | σελ.218 |
Μαγνητοθεραπεία | σελ.234 |
Βασκανία - Μάτιασμα και η θεραπεία τους | σελ.245 |
Αίτια Βασκανίας και Ματιάσματος Ανθρώπων, | |
Ζώων, Φυτών, Ορυκτών | σελ.255 |
Πάραδειγμα τρόπου θεραπείας Βασκανίας και Ματιάσματος | |
της εποχής μας | σελ.260 |
Μαγνητοθεραπεία Νευραλγίας προσώπου, οδόντων, | |
οφθαλμών, αυτιών και λαιμού (θυρεοειδής αδένας) | σελ.264 |
Μέθοδος Μυστικής Ενώσεως προχριστιανικής εποχής - | |
Μιθραϊκά Μυστήρια του ’ττιος και Κυβέλης | σελ.270 |
Συμβολική αναπαράσταση Ερμητικής τελετουργίας και | |
Χριστιανικής Απολυτρώσεως. Η εορτή των ιερών Ηλιοστασίων | σελ.277 |
Η ιερά νύκτα της Φωτίσεως και της Αγάπης | σελ.279 |
Ύμνος προς την Αιωνιότητα, Είναι η ώρα Αδελφοί | σελ.290 |
ύμνος επικλήσεως προς την αιωνιότητα, ποίημα, | |
στίχοι, απόδοση | σελ.292 |
Μουσική απεικόνιση ύμνου. Μελοποίηση αυτού υπό | |
της κας ’ννας Μόσχου | σελ.294 |
Η θεουργία και η Εκκλησία | σελ.295 |
Συμπεράσματα | σελ.305 |
Νέα συμπληρωματική και επεξηγηματική ύλη | σελ.309 |
Αιθερική Κόλυψη του φυσικού μας Κόσμου | |
κι όλου του διαλυμένου Σύμπαντος | σελ.311 |
Θεουργός και Θεουργία | σελ.322 |
Αιγυπτιακή Θεολογία και Μύθος του Όσιρι, της Ίσιδας και Ώρου | σελ.329 |
Η Μυστική Αναγκαιότητα | σελ.341 |
Τα Πρωτοσπέρματα | σελ.348 |
Αιγυπτιακός και Εβραϊκός Μυστικισμός, Ταρώ και Σεφιρώθ | σελ.357 |
Μέρος Πρώτο Ταρώ | σελ.359 |
ΤΑΡΩ - ο Αιγυπτιακός Συμβολισμός Ταρώ | σελ.361 |
Μέρος Δεύτερο Σεφιρώθ | σελ.373 |
Σεφιρώθ | σελ.375 |
Μέρος Τρίτο | σελ.381 |
Αντιστοιχίες του Εβραϊκού Αλφαβήτου | σελ.383 |
Συμπεράσματα | σελ.387 |
Επίλογος Πρώτης Εκδόσεως | σελ.395 |
Επίλογος Δεύτερης Έκδοσης | σελ.399 |
Πίνακας Περιεχομένων | σελ.406 |