ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ - ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ - ΘΕΩΣΗ
Ο Διαλογισμός είναι πρακτικό σύστημα ανόδου που ενώνει την ψυχή με το Νου και τελικά με το ίδιο το πνεύμα. Διευρύνει τη μνήμη και συλλέγει ελλάμψεις και εκστάσεις με αποτέλεσμα ο φυσικός εγκέφαλος να πληρώνεται Σοφίας και να γίνεται θεματοφύλακας νέων γνώσεων και αποκαλύψεων για τους αληθέστατους αόρατους κόσμους.
Θα ήταν αλήθεια, ειδικά για τον Έλληνα, αλλά και για κάθε άνθρωπο, μεγάλη ατυχία, να μην γνωρίζει το στοχασμό του Έλληνα φιλόσοφου Σωκράτη. Ακόμα πριν απ' αυτόν, Ηράκλειτος, Πυθαγόρας, Ορφέας και μια πλειάδα άλλων μιλούσαν καθαρά για Θέωση.
Ναι, μας έγραψαν στον Ελληνικό Μυστικισμό για τις ελλάμψεις που φώτιζαν τον άνθρωπο και τον καθιέρωναν αληθινό σοφό και όχι έναν απλό φιλόσοφο, έναν απλό φίλο της σοφίας.
Ο διαλογισμός ανεβάζει ή εισάγει τον άνθρωπο σε μια διαφορετική περιοχή, όπου υφίστανται τα αίτια, οι Μήτρες αρχικές Ιδέες όλων των σκέψεων. Μας δίνει υπερβατικές και υπερσυνειδητές πραγματώσεις, που συγκρινόμενες μ' εκείνες του φυσικού μας Νου (συνείδησης και υποσυνείδησης), μας φαίνονται ως τέλειες αποκαλύψεις με σίγουρες Γνώσεις των Αιτιών, που προκαλούν του κόσμου τούτου τα φαινόμενα.
Έναντι αυτών, ο φυσικός Νους, η συνείδησή μας, η εγρήγορσή μας, που απορρέει από τις πέντε αισθήσεις, ο Νους δηλαδή με την συγκριτική λογική του, είναι ένα παιδαριώδες ακόμα και σήμερα παιχνίδι. Αντίθετα ο Στοχασμός ανυψώνει σε άλλες συχνότητες τον Νου και απ' εκεί έρχονται οι φωτίσεις, που λέγονται λόγω του κύρους που έχουν ελλάμψεις.
Ο Στοχασμός ή Διαλογισμός μας φέρνει από τα βάθη των αιώνων την Σωκρατική Μύηση που ο Πλάτωνας μας παρουσιάζει σε πάμπολλες ευκαιρίες των γραφομένων του. Ο Σωκράτης -σύμφωνα με τον Πλάτωνα- στοχαζόταν για να ακολουθήσει την αληθινή ερμηνεία των παραστάσεων.
Μπορείς και συ φίλε αναγνώστη να έλθεις κοντά στο άδυτο και να γευθείς, αν φυσικά το έχεις εσωτερική ανάγκη, το μέλι - νέκταρ του Διαλογισμού που βρίσκεται στο Εσωτερικό Κλειδί που δημιούργησε ο Δάσκαλος Νικόλαος Α. Μαργιωρής και που περιέχει Εξειδικευμένους Κλάδους Σπουδών του Εσωτερισμού δι' αλληλογραφίας, με ανάλογη θεωρητική και πρακτική κατάρτιση.
Περιεχόμενα
1η ΤΡΙΑΔΑ, ΝΟΕΜΒΡΗΣ 1977
1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ.
2. ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ. Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.
3. ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
2η ΤΡΙΑΔΑ, ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 1977
4. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ. Η ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΕ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ.
5. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
6. ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΕΣΩ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣ. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
3η ΤΡΙΑΔΑ, ΜΑΡΤΙΟΣ 1978
7. ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΕ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
8. ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΡΙΤΩΝ. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
9. Ο ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ. ΘΕΩΡΙΑ.
4η ΤΡΙΑΔΑ, ΑΠΡΙΛΙΟΣ 1978
10. Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ.
11. ΑΠΛΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΗ ΤΩΝ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ, ΟΡΥΚΤΟΥ, ΦΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΖΩΙΚΟΥ. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
12. Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΜΝΗΜΗΣ. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
5η ΤΡΙΑΔΑ, ΙΟΥΛΙΟΣ 1978
13. Ο ΥΠΑΤΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΗ ΤΩΝ ΕΣΩΚΟΣΜΩΝ. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ.
14. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ. ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
15. Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ - ΕΦΗΒΙΚΗ - ΑΝΔΡΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΡΟΝΤΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ.
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
6η ΤΡΙΑΔΑ, ΟΚΤΩΒΡΗΣ 1978
16. Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ ΔΥΟ ΣΚΕΛΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΗΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΥΨΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ. ΘΕΩΡΙΑ.
17. Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΣΤΑΣΗΣ, ΟΧΙ ΤΗΣ ΓΝΩΡΙΜΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΟΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΤΗΣ ΤΑΥΤΙΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΜΟΝΑΔΑ. ΘΕΩΡΙΑ.
18. ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ - ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ - ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΣΤΑΣΗ.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
7η ΤΡΙΑΔΑ, ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 1978
19. ΕΛΛΑΜΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΟΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ (ΥΠΝΩΤΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΣ).
20. ΥΠΟΒΟΛΗ, ΑΥΘΥΠΟΒΟΛΗ, ΥΠΝΩΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ.
21. ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ.
8η ΤΡΙΑΔΑ, ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 1978
22. ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ.
23. Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΝΙΜΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ.
24. Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΝΑΚΕΙΑ ΚΑΘΕ ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ. ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
9η ΤΡΙΑΔΑ, ΑΠΡΙΛΙΟΣ 1979
25. ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΥΠΑΙΘΡΟ.
26. ΓΙΑΤΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ, ΣΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ, ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΕΠΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ.
27. Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΑΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ.
10η ΤΡΙΑΔΑ, ΜΑΙΟΣ 1979
28. Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΣΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ.
29. Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΑΝ ΜΕΣΟ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ.
30. Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΑΝΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΧΑΜΕΝΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ.